Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Trendek a kereskedelemben

2016.01.07

Vajon merre tart a világ? Mi lesz a jövő fizető eszköze?

111-kereskedelmi-trendek-valtozasa.jpgTalán már te is felismerted, hogy a világ olyan gyors tempóban fejlődik, hogy ami ma még újdonságnak számított, 1-2 éven belül az élet szerves részét képezi. A kereskedelem évszázadokon keresztül a bolti kereskedelemre épült, Alig 100 éve megjelentek az első szupermarketek, majd a bevásárlóközpontok, bevonzva a vásárlói erő nagy részét.

Az internet megjelenése, majd nagyon gyors elterjedése gyakorlatilag napjainkra gyökeresen változtatja meg a vásárlói szokásokat, hiszen egyre többen internetes webáruházakban költik el pénzüket. Bár eredetileg az asztali számítógépeké volt a fő szerep, de mára már ennek következtében az M-Commerce típusú azaz telefonos vásárlás lett a fő irány, ha akarjuk ha nem. Lehet ezt a trendet figyelmen kívül hagyni, de még azok is használni fogják, akik ma ellenérzésüket fejezik ki. Egyszerűen csak olyan gyorsan változik a világunk, hogy alig pár év alatt szinte hihetetlen eredmények születtek és születnek.

116-alibaba-forgalom-valtozasa.jpgÍme erre egy példa az Alibaba internetes kereskedelmi portálja. Alig 6 év alatt 10 millió dollárra emelkedett a forgalma (közel 300 milliárd forint egy webáruházon keresztül!!)

A hétköznapi vásárlók is egyre inkább megszeretik a webáruházak használatát, hiszen energiát, pénzt és időt spórolnak meg ezek használatával. Ebben a folyamatban rendkívüli jelentősége van a Facebook és egyéb közösségi weboldalaknak is. A közösségi hálózatok lehetővé teszik a felhasználóknak, hogy információkat osszanak meg egymással, a webáruházaknak pedig egy erőteljes jelenlétet biztosítanak. Ennek eredménye, hogy becslések szerint ma már az online eladások 50 százaléka valamilyen közösségi médium közvetítésével történik. Minden piaci szereplőnek fel kell készülnie, hogy a jövőben még nagyobb invázió várható a közösségi hálózatokon, és a webáruházaknak alkalmazkodniuk kell a kialakult helyzethez, ha szeretnének kitűnni a versenytársak közül.

114-mobilos-megrendeles.jpgÉvről évre egyre többen kapcsolódnak a világhálóhoz okostelefonokon, táblagépeken és egyéb mobil eszközökön keresztül. A magyar internetezők több mint felének már a mobilján is van internet hozzáférése. Ráadásul az emberek már nemcsak „neteznek”, de növekvő számban vásárolnak is mobilon. Ennek eredményeként a mobil kereskedelem becsült átlagos éves növekedési üteme a 2013 és 2016 közötti időszakra 42%.

A webáruházak tömegesen válnak mobil baráttá, hiszen azok az oldalak, amelyek nem működnek jól mobilon, látogatókat és vásárlókat veszítenek, így komoly bevételektől esnek el. Az online vásárlás többé nem szorítkozik egy eszközre. A potenciális vásárló böngészhet a munkahelyén desktopon, ingázás közben az okostelefonján, és esténként a táblagépén.

A Go!Store éppen ezeket a legújabb trendet, a mobilos fizetési módot helyezi előtérbe. A használata végtelen egyszerű, gyorsan elsajátítható, biztonságos, költségmentes megoldás! Sőt!

A mobil pénztárca (Go!Store QR kód azonosítású elektronikus pénztárca) gyakorlatilag a használója számára pénzt termel! Na még egyszer: a mobil pénztárca a használója számára pénzt termel !!! Ugye milyen érdekes?

További információkat ezzel kapcsolatban ITT találsz.

Üzlet, pénz, siker, Petrován Pál, MLM