Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Hűséges vásárlók

2016.01.07

Hogyan teremthetünk hűséges vásárlókat?

Az egyik legnagyobb kihívás a kereskedelemben és az M-Commerce területén is az egyszeri vásárlót hűséges, visszatérő vevővé tenni. Ehhez már nem elég állandó árkedvezményeket nyújtani, valódi értéket kell kínálni a vásárlónak. Az egyszeri árkedvezményt (amivel megszereztük a vevőt) hosszútávú hűséggé kell fordítanunk.

123-a-vasarlas-folyamata.jpgA Go!Store ezen a területen is kimagasló megoldást nyújt, hiszen a vásárló nem csak egyszer, hanem gyakorlatilag minden vásárlás alkalmával visszatérítésben részesül, azaz a vásárlót plusz bevételhez juttatja. Ezáltal a vásárló is jól jár, és  a visszatérítést nyújtó elfogadóhely is biztosítva van afelől, hogy egy újabb hűséges vásárlója, partnere lett.

Mivel a verseny éles a szolgáltatás és a kereskedelem területén, éppen ezért a különféle hűségprogramok további erősödése szükséges, mert bizonyítottan remek vásárlómegtartó ereje van. Ez az elem kötelező egy olyan piacon, ahol több ezer bolt verseng a vásárlók kegyeiért. Szintén kiemelendő, hogy a Go!Store gyakorlatilag egy közös platformon fogja össze a partnereit, elfogadóhelyeit, így a vevőket egymáshoz irányítva újabb és újabb új vásárlók jelennek meg partnereiknél. Sőt az így keletkezett forgalomból is részesülhetnek mindazon partnerek, aki elősegítették az elektronikus pénztárcák terjesztését, a rendszer kiépülését és működését.

102-qr-es-telefon.jpgA Go!Store mobil pénztárcája és az elektronikus rendszere segítségével további eszközök is a rendelkezésünkre állnak. A fogyasztókat hírlevelekkel, promóciós üzenetekkel vagy a közösségi médián keresztül lehet megszólítani, így elősegítve egy erős közösséget az elfogadóhelyek körül. A cél az, hogy mind a vásárló, mind a kereskedő vagy szolgáltató partner is jól járjon.

Ebből kifolyólag a Go!Store partnerei és munkatársai előszeretettel ajándékoznak minden egyes vásárlónak mobil pénztárcát.

Szeretnél te is egyet ajándékba?  Ha a válaszod igen, akkor Kattints IDE!

S ha ettől még többre vágysz, akkor viszont Kattints IDE!

Üzlet, pénz, siker, Petrován Pál, MLM